27.6.11

Cakap Tak Serupa Bikin versi Berat Badan.

Hua Hua Hua.... Assalamualaikum Kepada Yang Baca Blog aku kali ni....
Dah Agak Lama kot aku tak update Blog aku..sebab Malas Nak Layan Ke"siput"an Line Internet aku...
Pakai Broadband Biasa la..susah sikit nak aktif Blogging ni =D hahaha!
Okeh! kali ni aku nak cakap sikit la pasal "cakap tak serupa Bikin" .... hahaha!
versi "Berat Badan" ...cehh..Selalu nya..Tima cuti2 mcm ni,antara perkara yg paling Tampak sgt berubah.berat badan la..kan? haahh ! .....bg org yg kuat makan mcm aku..pantang ada cuti sikit.Sure berat nek..ehehe..tp Syukur la.berat aku x nek2 pOn..maintain je..cuma masalah nye..maintain xkena pada tempat..tym berat2 lak nak maintain.tym ringan2 xnak maintain =_+ hahah!

ye la.dulu time blaja..macam2 alasan cakap..xda masa nk ejas Badan ni..kan BZzz je memanjang...
then mula laa rancang2 nak Kurus kan badan & bagi FIT sikit tym cuti....
tapi apabila cuti..zzzzzzzz +_= semua xjd..tu la aku cakap..."cakap tak serupa Bikin" HAHA! pffffft!
Macam2 plak alasan time cuti.... dulu time belajar Pon ada macam2 alasan..ahaha!
Apa la..mmg padan la dengan mUka hang....ahahah! ...Baju Seluar sume dah xleh pakai..kerja Pon x...
dulu cakap nak kerja pOn xjd..pffft! "cakap tak serupa Bikin"..macam ni la jadi nya..ahaha! ....

SEkarand da 27/6 ....da nak abes bulan6...then sebulan lagi bulan7...then bulan8 da start pose..maybe tym tu la nk turun kan berat badan yang agak berat...HAHA !(>.|.<)" aiyaa.then bulan9 da nak pergi sambung study..hmm.HAHA! macam2 la...tym cuti biasa la kan.... sama la jugak macam cuti selepas SPM aritu...cakap nk jaga badan xnk bg gemuk..sekali tgk.pffft! gmuk jugak..siap wat Resepi masakan hari2 kt umah sengsorang..HAHA! keje pOn x.mmg hampeh la..nak wat camna..dah FAMILY suh rehat kt umah..aku rehat la... xD Untung Bhaiiiii.. ! hahaha!  YELA kan..anak tunggal (-..-)


LOnelY..I am MR LOnely..wuuwuuuu! xD 


Masih berbaki 3bulan lagi sebelum aku pergi study..so still ada chance la nk bg FIT..aahhah! aritu tym 1week balik..da turuun da 3kg..pffft! body da rasa len macam...ahaha! tp pkir2 blik..rugi je kan xmakan rehat2 enjoy2 tym cuti ni..so aku decide tangguh la dlu ..ahaahah! hajat nak buat Balik nanti dkat2 last ni.ahahah! so sekarang da boleh start balik kot... plg lama bia bertahan selama sebulan..4 sure insyaAllah byk KG yg hilang & seluar2 lama yg dlu2 leh AKu Pakai bAlik..ahahah xDD .... Rugi bhaii nk buang mcm tu je seluar..aahhaha! sayang2! ..mak aku pOn ckp... " jgn la buang lagi seluar2 tu,,simpan,,nnt da kurus leh pakai lagi" hhaha! perhh.mak aku pon bg "confident" gtu kt aku supaya aku leh buang Lemak2 tepu dlm badan ni.HAHA!

Paling xleh BLAH la kan..pergi je skolah..jumpa je kawan2 lama... mesti berbunyi mcm ni


"wah! Pujen nampak len la sekarang "


'wah ! pujen nampak berisi la sekaran"


"wah! pujen da gemuk" 


Pffft! hahahah! tapi kan.aku da kalis laa dgn ayat2 tu..tak rasa pape..aahha!
I Like When people calling me like that ! hahaha...
hahaha! ape la aku duk merapu pagi2 buta ni  (@..@)''
sekarang jam menunjukkan 5.35 AM !
aku semalam tido awl..tu pasal bangkit awl sikit hari ni..HAHA!
hajat nye esok nak pegi bandar,,JALAN2.tapi rasa mcm x sempat je.. ORANG BUSY biasala bhaii..HAHA!

wookey2! Back 2 da TOpic "cakap tak serupa Bikin" bukan cakap tak serupa Bikini ok! HA HA HA ! *gila
ahahahh!....em..nak cakap apa lagi ye? em..oke la...biasa la...... cakap tak serupa bikin kali ni..mmg susah sikit la..sbb kan pasal berat badan..ahahah! sapa leh tahan nafsu makan? kan? haha...lebih2 orang yg berbadan tinggi macam aku! perlu makan banyak..pernah aku makan nasi satu kali je dalam satu hari.perhhhh...jalan pon nak rebah je bhaii...body mcm aku mesti makan byk,baru ada ENERGy..zz ahahah!
so aku nak dengar cakap doktor Razin la.... MAKAN TELUR 6Biji sehari..ehehee..2pagi.2tgh hari.2mlm.tapi..mmg Byk laa abes $$$ zzzzzzzzzzzzz! asyik ada halangan je.. =_= hahahaha! tapi InsyaALlah.aku cuba! hahhhahah! .. jangan cakap tak serupa Bikin sudeyy :D ahhaha! okeH!

chill Out! EnjOy! have Fun while u still have it.,! xD

No comments: