28.6.11

Aku Da Femes..Ada Orang Tak Puas Ati an aku..HAHA!

HAHAHA! mcm shit owhhh....
tiba2 ada orang xpuas ati an gua...
tp xnk ckp direct an aku..nak jugak cakap belakang..
P O N D A N... potong laaaaaaaaaaaaaa!
apa barang xguna!?? damn..... dah la hitam.penden.hitam.cari pasal an aku.mmg kena la...


Face To face maa...cakap besar blkg2...
ex ko sendiri ko ckp Yang kau ni.. "ANAK MAK" alahaiiii..
alalalala..manja nyeee..alololo.. :O hahahahh! manja btul la hang ni..
xguna belajar tggi2..tp bengap?! kan? hahahaha! ,,,bodoh btul...........

Lu tgk group ni >>  PUJEN <<  tgk la owner dia... c HARIZ HISHAM ... xmeced btol la org nye...gaya je lebih..tp ANAK MAK..huaa huaa huaa... HAHA! ..ape barang ? nk gaduh...msj la aku..ni x..duk WAT PAGE anti aku..aahaha! mcm kima....



1 entry aku BEngang gler..sial btol .. LU JANTAN KA BETINA ? hahaha~  hariz2....bengap btol la hang ni...dah la RIAK/BANGGA/TAKBUR/CAKAP BESAR... menunjuk2 yg dia boleh ckp Bhsa JEPUN..mcm SHIT!!! ... menyampah la sYIall.anoyying DOHHH.. HAHA!~ KO je syok dok fhm sengsekor....KO jugak la yg duk gelak bengang SENGSEKOR ckp JEPUN..annoyying la SYIAL..ahahaha

OK..aku thu...mesti ada jugak org smpi kan benda ni kt ko....kalao smpi bgus laa..aahahah! Gua NAk lu thu yg HARIZ HISHAM ni PONDAN...!! anak mak la katakan.alololo bucuk2..aahhaahh!

3 comments:

atikah said...

pujen! heheh.. kalo ada yg ta puas hati ngan kite tu kan.. maknanye ad la benda yg LEBIH kat kite tuh.. kn? hohoho

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

hohoho~
insyaAllah..tp sy ni manusia biasa je =_=
ada kelemahan...kdg2 bila marah,jd xingt dunia..huhuhu... peduli la org tu.dia dengki ke apa ke..ikut dia la =_= sakit ati btol

atikah said...
This comment has been removed by the author.