14.8.11

Mat Sinar/Elvis Jalanan Bukit Bintang Di Tahan JKM ??

Ehem2..assalamualaikum ....selamat petang kawan2...ehehe...
Ni haa..korang kan kalau pergi jalan2 kat bukit bintang KL sana...mesti korang akan jumpa seseorang yang unik duk beridiri kat tepi jalan....korang tengok dia.....dia mcm anak patung kan,,,tapi cuba korang pg tgk btul2...

sebenar nya dia tu adalah orang...ahaha~! kreatif jugak dia cari makan ye ? =)
nama dia Mat Sinar/Elvis Jalanan...dia pakai baju kaler emas,topi emas,kulit cat emas....semua la emas kaler.....

tapi kan...dengar2 'huru huru' <--- typo! em..dgr2 la kan..di kata kan mamat ni di tangkap dek JKM...jabatan kebajikan masyarakat...ntah la kenapa dorang pegi tangkap mamat ni ?


kita tunggu je la berita seterus nya....xtahu la bila...just wait ! ok ?

tapi kan serius mamat ni kreatif cari rezeki...x adil la macam ni kan JKM...ramai lagi peminta sedekah jalanan yang lain,,.,,tapi kenapa x pegi tangkap yang lain,,,,mamat ni xda pon wat kacau ketenteraman awam ? kan ?


KE SEBAB SATU BADAN DIA KALER KUNING ? KORANG NAK TANGKAP DIA? TAPI GUNA JKM ???? omg ! ^^.

3 comments:

esul said...

xptut2...ish3

c nana said...

tu la kn.. tu pn mau tngkap haha !

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

@esul : huhuh..meme xptt pOn..siye dio.. >.<

@c nana : na kann...rmai lagi peminta sedekah yang annoying..napa pegi tgkap yg ni ..