24.9.10

Aku TenGAh eXam fiNAl semester 1...~~

aku tgh exam final,,,,skrg aku xtdo lg,,coz esk xda paper,,ahaha,,,ada 4hari lagi msa kosong aku,,tuk bertemu dengan paper fizik yakni paper last tuk sem1,,ahahah!!!<,yahUuuu!!!!..,,,then cuti sem,,stu bulan der,,ahahah!!




huhuhu,,,betapa tertekaN nye aku,,,,mmg susah la study asasi nih,,cepat gler,,uhuhuh,,,tp aku try pe yg aku mamPU n aku akan wat yg terbek la,,tuk masa depan aku gak,,,aku ni laki,,bkan pMpn,,besar tanggungjwb nnt,,hUhuhu,,sbr la hariez~~


nIh la teman setia aku yg sentiasa bersama aku semasa aku stdy,,ahah,,ma LappiE n ma speakEr,,,em,,,tiKus nk msuk gak ke,,xyah la,,ahaha,,!!!
em,,,waa,,,nmPk cm facebOOk je tu,,ahaha,,xda keje len akU,,,FB FB FB FB FB,,~~~,.
seENgal,,ahahah!!




dorg ni lg la,,,tym exam pun,,sume duk berkuMpul ramai2 tgk moVie,,ahahh!!,,aih,,,aku pUn ada gak??apesal,,alaa,,sje je,,nk msuk gmbr,~~~,ahahaha~~







No comments: