27.8.10

maLam yang heNing,,sejUk,,

huhuh,,,
aku nga duduk kat meja sorg2,,,bkan duk study,,nga fikir cmna nk berjaya kt asasi nih,

da byk kali aku pkir,,kna sTudy je la,,tp tiap kali nk study,,ada je bnda yg wat aku xdpt study,,

apekah yg mnyebabkan aku jadi sebegni,,

fiNal dah dekat,,test2 sume da aBis,,tinggal kuiz je lg mggu dpan,,,



mggu dPan mggu last duk kt paLAM sem1 ,,,sblm raya n fiNal,,

napa la aku rasa cpt sgt duk kt PALAM nh,,,ase mcm bru je msuk,,,,,

tgk2,,da nk abis stu seM da,,,,

mcm2 aku owez duk pikir,,,

cmna la nnt lau result aku rendah ,,,,

aku harap xdala jd mcm tu,,minta jauh,,amin,,,



tp aku tetap terima je apa2 yg aku dapat,,,,

Tuhan da tulis segala2 nya sal aku,,,

mati aku bila,,,,,aku akan keje pe,,,

nih la dUnia,,,sebagAi makhLuk Allah,,,kita harus meNgikut sume Perintah-Nya,,,

em,,,,apa la nsb aku lpas nih,,,

aku harap aku dpt hidup dgn aman dan sejahtera,,,dUnia wa Akhirat,,(syurga)

Aminn,,,

No comments: