1.11.11

(Ayah & Anak Bahagia hidup sebagai Kekasih) =='




Astaghfirullah...Dunia betul2 dah Di Hujung tanduk...
apa nak jadi...ayah & anak berbangga kerana telah membuat BABY ...
Mereka juga saling cinta mencintai.....
si anak lak siap bangga cakap dia ngandung kan anak ayah dia dalam rahim...
adDOi.....

Aku harap lepas ni dalam kalangan umat ISLAM melayu di malaysia jangan la ada macam ni..
aku paling kat orang melayu ni la...
slow2 diorang ikut style barat...
barat buat,timur ikut...
amarika buat.malaysia buat
omputih buat,sawa matang ikut ! 
addoi~ 
LU Pikir la....jgn sampai tahap mcm ni....
yang kes ZINA pon da jadi kebiasaan...
aku takut benda mcm ni pon jadi kebiasaan gak la.......
dulu di amerika pakai skirt atas lutut bawah pantat...agak pelik
tapi sekarang dalam kalangan masyarakat melayu sendir da jadi kebiasaan...

pikir kan la....zaman akhira dunia ..

2 comments:

PUTERI SALJU said...

astaghfirullahalazim... tanda-tanda kiamat dah hampir semuanya jadi...
dunia akhir zaman, kiamat makin hampir...

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

huhuhu...
merisau kan..byk kan bertaubat n berdoa...