16.9.11

life at shah alam

assalamualaikum...
fuh..lama aku x update blog aku....
macam ni la....1st entry kat shah alam ni...aku x tahu nak cakap apa sangat la kan....
saje je....nak bagi ada "entry" while aku kt shah alam ni...hahaha !
gila >.<"


benda yang aku sure x tinggal ...my laptop ! hahahah ! wajib ada ! "wajib" bhai..wajib >.< ye la..nak wat assignment ke apa ke...harhar~


Ok ni tempat study kat uitm shah alam..xleh lawan PUncak alam...tapi apa2 pon..bersYukur la...

HIDUP MELAYU! hahahahaharhar~ (xda kaitan tiba2) ...=='

Ok tu je kot aku asE...ahahha !

chIll out bebeh~ aku akan update lagi blog aku len kali untuk santapan aku baca sendiri...

korang x baca pon~ SURE! hahhaa....

5 comments:

Beto Zarirah said...

gila weh...belajar bertepi2 ngan roomate yg len...nk bersin pon susah..kih3...tp view dier nice x wei?amek la gmba siang hari....kih3..

Typical Malaysian said...

hahaahha ! agak ahh..nak bersin pon x blehh.sblh je....tp best kot mcm ni...hehehe...sbb nye....sbb..em..ntah la..hahaha ! tp best la..ehehe :P view dia kurang la...xpe2...akan di amik nnt..ehehhe =) thanks comment ! xD

Beto Zarirah said...

hihi welcome2.....ni aku ni biskut almond london...la mu ore bachok..kenal hanifah??

Typical Malaysian said...

lorr....biskut almond london tu keno ko~ hahhah ! memey ore bachok pON~ hanifah ? kenal2....ahaha xD

Beto Zarirah said...

hanifah ibrahim eh??putih2..sweet gitu dier pon ada blog...