18.9.11

bercerai kerana facebook

Astaghfirullah....
Dunia sekarang,aku akui....
setiap masalah yang di hadapi semua nya di lepas kan di facebook...
xkira benda tu remeh temeh or benda tu serius sehingga kan melibat rumah tangga...
rahsia rumah tangga di dalam bilik pon nak di hebOh kan di dalam facebook..
apa nak jadi la... >.< "

Ni aku ada terjumpa satu cerita ttg seorang Lelaki yang bercerai angkara facebook dgn isterinya yang jeles dgn kemewahan yg di beri oleh suami nya untuk madu2 dia yg len...
dah kalau nak jadi madu..biasa la tu...tu la hakikat nya...dah kita amik yg orang punya..x payah la kita nk jeles an kalau madu kita yg pertama dpt lebih >.< sengal !

then2 nak di jadi kan cerita...dia pegi lepas geram & bagi tahu masalah yang dia hadapi tuh kat facebook !
alaa..biasa la kan...lepas perasaan kt facebook then rmai org komen/like & etc...simpati2 la apa lg...
sampai kan EX si isteri tuu dtg memujuk dia...bg duit siap !! perhhh...

nak tahu cerita lanjut..korang boleh klik > SINI<

\
AKIBAT melepaskan geram di Facebook, terurai rahsia antara Mira dan bekas kekasihnya. - Gambar hiasan.

4 comments:

cik mun said...

macam2 ek skrang ni..gunekanlah tknologi kearah kebaikkn ye^^

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

mmg pon..
macam2 ragam manusia skrg...
kalau bujang tu boleh tahan la skit..
ni dah jadi isteri org pon..
nak lg jd mcm tu >.<'

esul said...

tu la kato.. xmolek sngguh..huii

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

memey Pon kak !
parop2 laa nusio gini gak....
kes facebook sapa ko nak curang/cerai berai...