11.7.11

Kekejaman FRU & Polis SEmasa BERSIH 2.0 (tengok dari segi Perikemanusian sudah la,)

Apa nak jadi la..

 

Adoi2.......terukk! teruk sungguH! apa nak jadi laa kat negara malaysia tanah tumpah nya darah ku ni? 
haiyaa..! kejam betul POLIS/FRU yang bertugas aritu...tak tahu la sama ada mereka buat tu atas arahan ORANG BESAR KERAJAAn ke atau dengan rela hati mereka sendiri buat mcm tu.KEJAM...
Sedih aku tgk VIDEO ni..xsggup aku tengok..Lebih kurang je mcm ISRAEL yang pukul orang PALESTIN sana...cuma beza nya..kt palestin dorang ada baling2 batu..kat MALAYSIA just jalan2..tapi kena PUKUL sama je lebih kurang..KEJAM...Ni boleh di kata kan x BErperikemanusian..

Buat Keluarga Arwah Hj. Shuhardi Mohd takziah di ucap kan ...semoga beliau tergolong dalam golongan orang beriman & mati Syahid..
tengok video dia sedang bertarung nyawa nak meninggal dunia sangat la seksa,,nak mengalir air mata aku...
kejam sungguh..dengan Tangan nye yang terikat tak di buka dek POLIS yang hanya mampu MELIHAT sahaja...sampai laa di menghembus kan nafas nye yang terakhir ..Al-fatihah.

 

 Video semasa dia sedang bertarung menahan kesakitan sehinggalah dia menghembus nafas yang terakhir.. Al-fatihah ..



6 comments:

Luqaz™ said...

gile ar..jahat gile polis..kejam.. astaghfirullah.. ape nk jadi ngn mlaysia nie..

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

huhuhu..tu tak tahu la atas arahan Orang besar atau pon dorang memang pandai2 sendiri buat mcm tu Allahuallam la..tp kan..seyes doe..mmg kejam...aku tgk pon sedey bhai...smpi mcm tu skali kena...zz =_= xptt..

amira adilah said...

some said yg video nie berat sebelah. is it true? xtau nk pcaya ke x. tapi, sumpah sedeyh tgk pak cik tu mninggal.

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

haaa....yg tu kita kena nilai sendiri...tgk semua video paper kata2 tv2....then nilai sendiri..jgn dgr sgt org ckp =) ok... ehehe~

amira adilah said...

hahaha. ok,ok. u have nice blog dude ! :)

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

hahaha~ ok ok...thanks .... ~.~'