29.5.11

KETENSIONAN BER'Main' ANGry Birds.. NOT me...taPi ORG LEn..

wehh3333....
korang2...HAHAHA! .....adoii =_____= ada jugak post mcm ni..perlu ke?
hhahhah! ..xperlu kot....tp maybe..sbb aku tgk,ramai je kawan2 aku yang da fade up main game ni (Angry Birds) ahahaha! so aku nak cakap laa....sumting kot..nak bg tips2 supaya korang leh men dengan JAYA nya!
hahahaa! ceh..bajet MASTEr da men Angry Birds....xpon..xabes lg main..xsempat mana nak men...ahahah!
(walaupon dalam masa satu hari aku da abes 3level..ahaahah!) =_=

Korang Leh tengok cheat2 tuk Angry Birds ni kat sini.... >>>>!CHEAT!<<<< but aku ase la kan..cheat ni tuk I-Phone..ahahah! jap2..nga search lagi cheat tuk PC..ahahah! ada kot!

haaaa...ni haa..sedikit2 cara nak Tempuhi setiap cabaran kat Angry Birds ...ahahah! :: EVERY LEVEL :: ni video2 dia tunjuk camana nak lepas tiap2 level..korang mesti shoot kat mana...tgk laa..ehehehe..........

Kat bawah ni.. video yang aku jumpa la..tgk la..dia cakap...bg clear semua level.....cara2 nak shoot Ayam tu pegi kat babi tu....eehehehe! =..=




4 comments:

Aqilah Nur said...

aku main natang ni, aku sakit hati. hihi

Typical Malaysian said...

hahahahaha! ...mmg la..kebnyakan kwn2 len..sume nye sakit ati & fed up..berhenti setengah jalan...ce try tgk video2 tu..maybe dpt tlg..ahaahha! =_= xda keje tym cuti....

Anonymous said...

Alahai.
Mane nak ade thrill kalo men cheat..
(pdhl aku salu je)

Typical Malaysian said...

HAHAHA! ..xleh blah ckp org. :P btw....aku xguna lagi cheat ni.. & still boleh main..ihihih.... kesian kt org len..tlg cari cheat..ahah :P