26.5.11

JOM MAKAN BERSAMA SAYA ( CaRA ORAnG BUJAnG)

OK..hari ni aku nak makan Makanan Segera...
senang... (buka plastik dia je,then masuk kan ke dalam kuali)
cepat...(xda perlu nk letak garam la,potong bawang la.)
mudah...(panas kan minyak,masuk kan je la)
tak yah susah2....(lepas masuk kan dalam minyak,tunggu masak je la)
sedap.....(ni mmg sedap.korang try la...)

YG PENTING KENYANG !!


Ni laa... =D nak Goreng....






1st round (letak je dalam kuali..kan? senang....)


2nd round (pon sama letak je dalam kuali...tunggu kaler keemasan,then angkat la)


3rd round  ( ni lagi senang...aahahahah! )



Susun & Letak dalam pinggan untuk di makan...
kan senang kan? kejap je... =D jimat masa....
HAHAHA! .........


p/s:Ni la cara orang bujang pemalas macam aku..nak senang jerk...




2 comments:

haiqal said...

sangat pemalas!Urghhh

aHmaD haRieZ FuzeIN said...

HAHAHA! ........ ni la keburukan duk kt PALAM..ceh...ahahah! mkn orang da hidang kt cafe..tinggal men amik jer lauk..skali balik rumah..mls jugak ..ahaha!