26.8.10

dalaM biLik,,,,

huhuhu,,,,
nih la biLik aku,,,xkemas xlawa mna pum,,,tp xpe asal kan x bersePah,,


ahaha,,,kemas kot mcm nih,,tp ntah la lau org len tgk,,terutama pmPn,,byk komeN,,itu ini itu ini,,,blah33,,,
ahahaha,,,thu la blik dorg cp ada bantal 2 3 bjik,,bantal plUk lagi,,bear 2 3 ekor,,,
ahaha,,,,

nih plAk meja aku yg bersepah,,sush nk pastikan meja nih sentiasa kemas,,kdg2 je leh kemas,,,,


ahahaha,,,ada gak laptop dpan tuh,,
owez je bka lptop lau duk kat meja,,,,
wajib buka,,cmna la nk pastikan lptop tu xterbuka tym duk kt meja ek,,,
ahahaha,,,,



perghh,,,ni tym FIFA world cup,,
cp tgk dlm lptop lg bola,,liVe,,aahahha,,,,


meja yg bersepah lg,,,ni bkan kt meja aku da,,
cp msuk meja roomate aku da,,,
ahaha,,,,meja tu da luas,,tp keluasan yg aku perlu tym tu,,,
xckup koT,,,ahahahahha

bUKu math,,,
xda pape,,,ahaha,,,

No comments: